Email: blaga9lucian@gmail.com | Secretariat: 0730122589 | Director: 0752155248

Imagine

Precizări cu privirea la înscrierea în clasa pregătitoare 2020-2021

NOUTATI INSCRIERI

ORAR

OMEC 4244_2020

CERERE_TIP_INSCRIERE

SOLICITARE RECOMANDARE

 SOLICITARE EVALUARE PSIHOSOMATICĂ

DECLARAȚIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE

 

Informatii aparute pe 24 februarie 2020

Anunt functionare clase pregatitoare

Circumscriptii

Informatii parinti evaluare psihosomatica 2020-2021

OMEN înscriere primar

Orar evaluare psihosomatica

Orar inscriere clasa pregatitoare

Plan scolar 2020-2021

Ziua portilor deschise

 

 

 

 

 

 

REÎNSCRIEREA/ ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREȘCOLAR PENTRU ANUL ȘCOLAR 2020 – 2021

Ministerul Educației și Cercetării a stabilit, în vederea cuprinderii în învăţământul preşcolar a copiilor cu vârste între 3 şi 6 ani, derularea succesivă a următoarelor etape (la nivelul fiecărei unităţi de învăţământ):

  1. reînscrierea copiilor care frecventează grădinița în acest an şcolar şi doresc să o frecventeze și în anul școlar 2020-2021;
  2. înscrierea copiilor care nu au frecventat până acum acest tip de învățământ.

REÎNSCRIERILE se vor desfășura în perioada 25 mai – 5 iunie.

ÎNSCRIERILE se vor desfășura în două etape: 8 iunie – 3 iulie și 20 iulie – 10 august. Cazurile care nu au fost clarificate în cele două etape de înscrieri se pot rezolva în perioada 11 – 31 august.

CONDUCEREA ȘCOLII GIMNAZIALE

”LUCIAN BLAGA” OCNA MUREȘ

Descarcă documentele de mai jos:

ANUNT GENERAL PRESCOLARI

INSCRIERI-PRESCOLARI

PLAN DE SCOLARIZARE

REINSCRIERI PRESCOLARI

DATE PROIECT THE CHANGE AGENT

Activităţile proiectului ,,THE CHANGE AGENT”, contract nr. 2018-EY-PMIP-R1-0016 din cadrul Programului de Educaţie, Burse, Ucenicie şi Antreprenoriatul Tinerilor, finanţat prin Granturile SEE 2014-2021 având un buget de 24.400 euro,  s-au desfăşurat respectând Strategia de îmbunătăţire a procesului educaţional în şcolile din judeţul Alba, în cadrul căreia unitatea noastră şcolară este parteneră, înregistrând un grup ţintă de 20 elevi şi 45 părinţi.

Modalitatea prin care profesorul poate să devină un agent real al schimbării este  cea în care limitele personale tind să fie depăşite iar implicarea este totală şi personală. În acest sens, un număr de  36 cadre didactice din şcoală au participat la sesiuni de informare, care au avut următoarele activităţi specifice:

  • Învăţarea bazată pe proiect;
  • Învăţarea prin rezolvarea de probleme.
  • Abordarea deschisă a relaţiei FAMILIE-ŞCOALĂ;
  • munca în echipă; asumarea unor roluri diferite în cadrul acesteia;
  • Construirea de “echipe de schimbare”;
  • Dezvoltarea competenţelor necesare implementării practicilor inovatoare în şcoli;
  • Transformarea profesorilor în facilitatori ai învăţării într-un sistem de educaţie centrat pe elev;
  • Dobândirea abilităţilor şi deprinderilor necesare utilizării instrumentelor şi metodelor neconvenţionale în proiecte interdisciplinare;
  • Încurajarea autodepăşirii;

Accentuarea importanţei PROCESULUI educaţional în detrimentul FINALITĂŢII

DATE PROIECT THE CHANGE AGENT

RAZBOIENI

IUIOARA

12